سفر و گردشگری با تریپ تو تریپ

در این وبلاگ مقالات مرتبط با صنعت گردشگری را خواهیم خواند

سفر و گردشگری با تریپ تو تریپ

در این وبلاگ مقالات مرتبط با صنعت گردشگری را خواهیم خواند

سفر به سوان ولی (SWAN VALLEY) – استرالیا

احساسات خود را با سفر به سوان ولی و منطقه دارلینگ در استرالیا آزاد کنید. باغ های انگور قدیمی ترین منطقه غربی نوشیدنی در استرالیا از شما دعوت می کند تا از میوه های آن ها بخورید، در جشن های محلی سهیم شده، میراث محلی را کشف کرده و در بوته زارهای طبیعی کوه دارلینگ استراحت کنید.

سوان ولی و منطقه دارلینگ در فاصله ۲۰ دقیقه ای از شرق پرت واقع شده، اما بسیار با زندگی شهری فاصله دارند. شما می توانید با استفاده از جاده و یا می توانید با استفاده از رودخانه سوان از اسکله پرت به آن جا بروید. حتی می توانید با استفاده از کالسکه و یا با ماشینی کلاسیک نیز به آن جا بروید.

بسیاری از باغ های انگور هنوز هم متعلق به فرزندان مهاجران اولیه اروپایی می باشند، بنابراین ممکن است داستان خود را با شما به اشتراک بگذارند. در کنار این نوشیدنی سازهای جذاب خانوادگی برخی بازکنان بزرگ بین المللی را نیز خواهید یافت. و همچنین هنرمندان با استعداد و کارخانه های لبنی برنده جوایز را هم در آن مشاهده خواهید کرد.

ناهار را در یکی از ۷۰ رستوران و کافه آنجا صرف کرده و یا وسایل پیک نیک را برداشته و از مناظر زیبای طبیعت آن لذت ببرید. اما حتما باید از غذاهای محلی لذیذ، مانند ، زیتون و پنیر که پیش از شکلات، شیرینی بادامی و بستنی سرو می شوند نیز لذت ببرید.

علاوه بر غذا و نوشیدنی، بسیاری از احساسات دیگر شما نیز ممکن است برانگیخته شود، از اسب سواری دوچرخه سواری، پیاده روی، و گلف گرفته تا حیات وحش، هنر، تاریخ و فرهنگ بومی.

در مرکز سوان ولی، گیلفورد دارای جذابیت های استعماری فراوان می باشد. میراث فرهنگی و غذاخوری های تاریخی را دنبال کرده، عتیقه فروشی ها را مشاهده کرده، از بوتیک ها و گالری های هنر و یا از اجرای زنده در باغ آبجو لذت ببرید.

برای تفریحات خانوادگی، به پارک حیات وحش کاورشام سر بزنید – مکانی که خانه یکی از بزرگترین مجموعه های حیات وحش بومی در غرب استرالیا می باشد، جایی که می توانید از نزدیک کوالاها، ومبت ها، کانگوروها، و مجموعه کاملی از حیوانات مزارع را مشاهده نمایید.

در حومه شهر شلوغ منطقه دارلینگ، می توانید برخی از زیست گاه های طبیعی را مشاهده کرده، در میان درختان بلند قدم بزنید، و آبشار های پر سر و صدا و گل های وحشی بهاره را ببینید. منبع https://nilgam.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.